Cu toții încercăm să înțelegem ce ni s-a întâmplat în ultimul an, de la declanșarea pandemiei de Covid-19. Vom mai vorbi despre schimbările pe care le aduce acest an mult timp de acum înainte.
Marius Luican este fondatorul Reveal Marketing Research și propune o metaforă când se gândește la 2020: metafora Titanic.
Să ne imaginăm că suntem pe Titanic și că ne-a lovit virusul.
„Până la momentul impactului, defineam societatea drept societatea împărțită în clasa întâi, a doua și a treia, poate și a patra. Principala transformare este o trecere din poziția socială de dinainte – a apărut conștiința fricii de moarte. Avem alte categorii: unii care au renunțat, alții care spun că nu o să murim, alții care se cufundă și mai mult în pasiunile lor.
Au murit o grămadă de oameni și au rămas zeci de bărci nefolosite.”
Iar clasele s-au amestecat. Despre povestea Titanicului din zilele noastre și nu nu numai în următoarea ediție a EM360 Talks.
SUBSCRIBE: LA CANALUL NOSTRU DE YOUTUBE EM360 cu Adi Maniutiu
LIKE & SHARE: PAGINA DE FACEBOOK EM360 Studio