fbpx

Cu toții încercăm să înțelegem ce ni s-a întâmplat în ultimul an, de la declanșarea pandemiei de Covid-19. Vom mai vorbi despre schimbările pe care le aduce acest an mult timp de acum înainte.

Marius Luican este fondatorul Reveal Marketing Research și propune o metaforă când se gândește la 2020: metafora Titanic.

Să ne imaginăm că suntem pe Titanic și că ne-a lovit virusul.

„Până la momentul impactului, defineam societatea drept societatea împărțită în clasa întâi, a doua și a treia, poate și a patra. Principala transformare este o trecere din poziția socială de dinainte – a apărut conștiința fricii de moarte. Avem alte categorii: unii care au renunțat, alții care spun că nu o să murim, alții care se cufundă și mai mult în pasiunile lor.
Au murit o grămadă de oameni și au rămas zeci de bărci nefolosite.”

Iar clasele s-au amestecat. Despre povestea Titanicului din zilele noastre și nu nu numai în următoarea ediție a EM360 Talks.

 

SUBSCRIBE: LA CANALUL NOSTRU DE YOUTUBE EM360 cu Adi Maniutiu

LIKE & SHARE: PAGINA DE FACEBOOK EM360 Studio

Răspunderea pentru întregul conținut și toate analizele, ideile și opiniile exprimate, în integralitatea lor, în articolele publicate pe platforma em360.ro revin în exclusivitate autorilor semnatari și nu implică platforma em360, ONG Big Dream Media, sau SC PhotoMedia Em360 Srl în niciun fel.
Share.

Comentariul tau