Digitalizarea schimbă radical comportamentele de consum ale populației, iar achizițiile online vor deveni preponderente. Vor dispărea mall-urile? Nu, pentru că magazinele online nu pot satisface dorința de a testa un produs, de a-l proba sau de a interacționa cu oameni. Ele vor deveni însă mai mult un fel de showroom: te duci, testezi, apoi achiziționezi online produsul dorit sau îl cumperi din magazin, dar nu pleci cu el, ci îți va fi livrat acasă, într-un timp foarte scurt.

Sunt doar câteva despre tendințele de pe piața de e-commerce discutate cu Marian Șeitan, director general la Mediapost Hit Mail, o companie de marketing direct deținută de Poșta Franceză.

Criza sanitară care ne-a impus izolarea a dus la o explozie a vânzărilor online.

Iar „în mod sigur, cei care au aflat drumul către magazinele online nu o să îl uite”, adaugă Marian Șeitan.

Despre ce creșteri vorbim, pe ce segmente, dar și despre cum s-au dezvoltat magazine online mari în afara țării – cu vânzători virtuali – aflați în dezbaterea pe larg.

SUBSCRIBE: LA CANALUL NOSTRU DE YOUTUBE EM360 cu Adi Maniutiu

LIKE & SHARE: PAGINA DE FACEBOOK EM360 Studio

Share.

Autor

Echipa editorială a portalului Economy & More / EM360 cu Adi Maniutiu

Comentariul tau