În urmă cu exact 20 ani, pe 15 septembrie 1997, doi doctoranzi de la Universitatea Stanford înregistrează domeniul „google.com”. Larry Page și Sergey Brin se inspiră dintr-un termen cunoscut în matematică, „googol”. Termenul pus în circulație în 1938 de către Milton Sirotta reprezintă numărul uriaș format de „1” urmat de 100 de zerouri. Cei doi prieteni își propun să organizeze aceeași cantitate de informație pe domeniul lor.

Avem o idee destul de clară despre ce a urmat.

Google are acum o bază de date de 8 miliarde de siteuri din lumea largă.

În 2007 a fost desemnat cea mia puternică marcă globală, folosind criteriul valorii în milioane de dolari și modul în care e percepută de către utilizatori.

Google Inc, compania ce deține inclusiv portalul „google.com” avea, la sfîrșitul lui 2007, cea mai bună reputație între companiile americane. Și pentru felul în care își tratează angajații.

În prezent, planurile companiei care a pornit de la un vis matematic s-au extins într-o mulțime de domenii, inclusiv în zona autoturismelor care se conduc singure.

Am putea să încheiem acest scurt text spunînd doar atît: „Believe in Your Dreams!”

De fapt, chiar așa vom face:

„Believe in Your Dreams!” And work for them…

 

copyright ilustraţii: EM360, Lehel Kovacs Illustrations & kolehel.com

www.economielaminut.ro & www.EM360.ro

facebook.com/EconomieLaMinut

Share.

Autor

Head of News

Comentariul tau

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.