INVITAT: Ovidiu Gheorghe, Președintele Asociației Companiilor de Distribuție de Bunuri din România (ACDBR)
Reducerea cererii de produse alimentare a dus la crearea unor stocuri uriașe în Europa. La vinuri, de exemplu, va urma o presiune fantastică prin prețuri de dumping din partea marilor producători europeni, cum e Franța, pentru a scăpa de aceste stocuri, afirmă Ovidiu Gheorghe, Președintele Asociației Companiilor de Distribuție de Bunuri din România (ACDBR).
România trebuie să își apere piața internă, protejându-și producătorii autohtoni. E un fel de întoarcere la politica „Prin noi înșine” de acum circa 100 de ani, una dintre doctrinele economice promovate de Partidul Naţional Liberal în anii de după realizarea României Mărite, și soluția de redresare economică după război.
Astfel, consumatorii trebuie să aleagă conștient produsele românești, fabricate în țară. În plus, autoritățile trebuie să susțină afacerile locale în domeniu prin crearea unor depozite regionale, unde producătorii locali să își poată vinde marfa, spune Ovidiu Gheorghe.
„Prăbușirea economică ce va veni ne va depăși imaginația. Acum mergem încă din inerție”,
a declarat, la rândul său, Adrian Măniuțiu, jurnalist economic și antreprenor EM360 Studio.
Ce campanie de sprijinire a companiilor românești din domeniul alimentar pregătește ACDBR, aflați în discuția pe larg din materialul video.
EM360TALK este o co-producție între EM360 Studio și Revista Economistul, o componentă a colaborării dintre Adrian Măniuțiu și Daniel Apostol. EM360TALK poate fi urmărită și la PROFIT TV.
SUBSCRIBE: LA CANALUL NOSTRU DE YOUTUBE EM360 cu Adi Maniutiu
LIKE & SHARE: PAGINA DE FACEBOOK EM360 Studio