„Un obiect de artă între manualele de recrutare”, „cartea deschide o dimensiune complet nouă asupra domeniului”, „toți antreprenorii care au de-a face cu Resursele umane ar trebui să citească această carte din scoarță în scoarță”, „o Biblie a recrutării” – acestea sînt doar cîteva dintre aprecierile pe care le-a primit cartea „People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn” a lui „Jose” Kadlec din partea unora dintre cei mai mari specialiști în recrutare din lume. E cel puțin onorant să vorbească așa concurența despre tine, nu credeți?
„Jose” a mai fost la Brașov. Tot la Conferința „Great People Inside”. Și vine și anul acesta, pe 10 și 11 octombrie, la cea de-a 15-a ediție a evenimentului.
Iată o ocazie excelentă de a afla noutăți de la cel care, în ultimii ani, a fost „trainer” la cîteva dintre cele mai mari companii din lume: ExxonMobil, Foxconn, Coca-Cola, Siemens, Nestle, Volkswagen, Adecco, Red Bull, Raiffeisenbank, Randstad, Merck, Ikea, Lenovo, Hilton. Putem adăuga „Great People Inside”?