fbpx

„Un obiect de artă între manualele de recrutare”, „cartea deschide o dimensiune complet nouă asupra domeniului”, „toți antreprenorii care au de-a face cu Resursele umane ar trebui să citească această carte din scoarță în scoarță”, „o Biblie a recrutării” – acestea sînt doar cîteva dintre aprecierile pe care le-a primit cartea „People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn” a lui „Jose” Kadlec din partea unora dintre cei mai mari specialiști în recrutare din lume. E cel puțin onorant să vorbească așa concurența despre tine, nu credeți?

„Jose” a mai fost la Brașov. Tot la Conferința „Great People Inside”. Și vine și anul acesta, pe 10 și 11 octombrie, la cea de-a 15-a ediție a evenimentului.

Iată o ocazie excelentă de a afla noutăți de la cel care, în ultimii ani, a fost „trainer” la cîteva dintre cele mai mari companii din lume:  ExxonMobil, Foxconn, Coca-Cola, Siemens, Nestle, Volkswagen, Adecco, Red Bull, Raiffeisenbank, Randstad, Merck, Ikea, Lenovo, Hilton. Putem adăuga „Great People Inside”?

Răspunderea pentru întregul conținut și toate analizele, ideile și opiniile exprimate, în integralitatea lor, în articolele publicate pe platforma em360.ro revin în exclusivitate autorilor semnatari și nu implică platforma em360, ONG Big Dream Media, sau SC PhotoMedia Em360 Srl în niciun fel.
Share.

Comentariul tau