Planul de Marketing sau sarea și piperul, Alpha și Omega nu trebuie să fie mereu perfecte, dar, înainte de a porni la drum și de a investi toată resursa financiară ar trebui să căutați „ceva-ul” acela care vă diferențiază de ceea ce oferă deja piața la momentul respectiv.
Și hai să vorbim puțin și despre curaj. Despre curajul de a gândi la scară (cât mai) mare. Însă pentru a ajunge cât mai sus, este esențial să nu săriți etape. Ba chiar scurtăturile s-ar putea să vă și încurce uneori. Și nu uitați: construiți pe ceea ce vă face plăcere, pentru că așa veți fi motivați să continuați atunci când veți da de greu.
Dacă nu vă rătăciți pasiunea pentru ceea ce faceți și rămâneți buni în acel domeniu, să nu vă fie niciodată teamă să vă doriți „luna de pe cer”. So think big and enjoy the journey!
Prezenta diseminare a materialelor video, realizate și produse împreună cu CTMB HUB, s-a realizat cu acordul deplin al părților implicate. Cedarea drepturilor aferente se face cu titlu gratuit, iar publicarea se face, în parteneriat cu Adrian Măniuțiu, Photomedia EM360 Group, Dream Big Media, New Aeon Genesys și Novus Ordo Media, doar în scop social-educativ, non-lucrativ și non-comercial ca parte din proiectul de voluntariat „Sprijin pentru competitivitatea socială în regiunea Sud Vest” POCU/449/4/16/128721.