fbpx

PhotoMedia – Content & Project Manager (JR/SR)

Dacă ești zen și mănânci business pe pâine am putea să fim colegi. Ne dorim un Project & Content Manager (cu abilități și disponibilități de Account Executive / Client Service), unul care să fie implicat, proactiv și să aibă puterea de a coordona atât clienți si proiecte, cât și, la nevoie, echipa implicată în proiect. Experiența în relaționarea cu companii mari + bune cunoștințe in domeniul producției publicitare sunt un avantaj (dar nu o condiție obligatorie), așa cum sunt și abilitățile de coordonare/organizare/planificare/implementare și respectare a deadline-urilor. În întregime, chestiuni de bun simț, până la urmă.

Nu asteptăm experiență anterioară pe tipul de proiecte de comunicare pe care le implementam noi, la PhotoMedia, căutăm însă un om de încredere, muncitor, „încărcabil”, de nădejde, pe care să ne putem baza și care să prindă repede.

NIVEL EXPERIENTĂ: min. 1 an

INTERVAL DE VÂRSTĂ: 20 – 64

START POSIBIL: imediat (dar discutăm)

GENDER: up to you, not up to us

LEVEL: ambele, junior / senior

THIS IS YOU: THE REAL MUST-HAVES – NU LE BIFEZI, NU ÎNCERCA! (SOFT & HARD SKILLS MIX-UP)

(x) Corectitudine, Loialitate, Fidelitate, Discreție și Confidențialitate

(x) Atitudine dedicată, proactivă si pozitivă (nu ne prea dorim negativiști sau sfioși incurabili). Vrem să faci, dacă nu cu pasiune, măcar cu plăcere ceea ce faci, nu din obligație ori de frică, și – pe românește – să pui osu’ la treabă (indiferent dacă e vorba de ceva ce ține de clienți sau de chestii interne).

(x) Flexibilitate și capacitate de lucra în condiții de stres ocazional (în 99% din cazuri, atmosfera la noi e chill & fun, chiar dacă e muncă multă) => adică generozitate și dorința de a ne ajuta în chestiunile firmei, chiar daca nu e în „job description” – excluse persoanele care abordează sarcinile doar cu check-listul din job description în mână.

(x) Ambiție și INIȚIATIVĂ -> capacitatea de a lucra, chiar și independent, pe proiecte fără indicații și verificări zilnice

(x) Fără planuri și dorințe antreprenoriale pe termen scurt – dacă visezi la propria afacere în viitorul apropiat, demarează-ți proiectul & follow your dream, nu căuta să te-ncurci cu un job (și să ne încurci și pe noi) – preferăm creativii realiști, nu punem mare preț pe visătorii decadenți.

(x) Creativitatea e un MARE, MARE avantaj, așa cum sunt și abilitățile de comunicare și un dram (sau două) de talent la scris! Facem mult brainstorming, așa că dacă ești cineva cu idei, te potrivești mănușă!

(x) Analytical skills and attention to detail – sună bine, nu?

(x) Deschis la provocări, foarte bine organizat, playful, cu inițiativă.

(x) Să fii la curent cu știrile, cu actualitatea, ce se întâmplă în România și în lume (politic/economic/social/media)

(x) LIMBA ROMÂNĂ – dacă nu te împaci cu acuzativul, cu prepozițiile, cu conjuncțiile și cu adverbele, nu mai e nimic de adăugat. LIMBA ENGLEZĂ – nivel foarte bun, it’s a MUST! LIMBA GERMANĂ – it’s a PLUS! => Abilități foarte bune de comunicare scrisă și vorbită în română și în engleză; stăpânirea foarte bună a noțiunilor de gramatică, ortografie și punctuație în română și engleză;

(x) Power Point / Excel – trebuie știute bine, nu ”expert-level”, dar bine, bine!

(x) Exeriența în project management – să urmărești un proiect/ un task cap coadă – de la brief la implementare

(x) Experiență într-o agenție de PR/comunicare/publicitate sau într-o redacție (de preferat TV, dar și online mainstream e ok)

(x) să iți placă să fii implicat(ă) în proiecte care implică producții video (script/transcript/idei de montaj etc).

THIS IS PART OF WHAT YOU MAY ENCOUNTER – CÂTEVA DETALII (SELECTIVE) DESPRE CE AR PUTEA SĂ PRESUPUNĂ ACTIVITATEA TA LA PHOTOMEDIA

  • Project Management (vei ține cel putin un cont singur, cap coadă)
  • Sprijin în crearea conținutului pentru planul editorial, atunci când este cazul;
  • Activități de producție și aferente producției media și TV
  • Cunoștințe tactice de PR în social media pentru platforme precum Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter
  • Planificarea și prioritizarea activităților, responsabilitate față de termenele limită, adaptabilitate, atenție la detaliu;
  • Sprijin la implementarea proiectelor și campaniilor de comunicare
  • Implicare pe concept și creație în campaniile pe care le facem
  • Dezvoltarea/implementarea planurilor strategice de comunicare (împreuna cu echipa PhotMedia)
  • Participare activă la prevenirea și gestionarea crizelor de comunicare
  • Rezumate, analize, sinteze pe subiecte cerute, revista presei
  • Adaptarea unui plan de conținut SM pe obiectivele și strategia clientului; postare & programări
  • Digital measurement and reports;
  • Monitorizarea și moderarea discuțiilor, comentariilor și mesajelor private pe conturile SM, in concordanța cu tone of voice al clientului; monitorizarea prezenței în online ale brandurilor din portofoliu.
  • Sprijin în generarea de idei noi de conținut pentru SM;
  • Realizarea rapoartelor pentru client și documentarea privind trendurile pe SM.
  • Îndeletniciri secretariale (rar), de asistență și suport.

DIN BUCATARIA INTERNĂ

Atmosfera: la noi e pe friendship, respect, colegialitate, prospețime și fun – dar când e de tras, tragem! Uneori trebuie să ne lungim, uneori se lucrează în weekend. Rar, dar se întâmplă. Suntem înțelegători și generoși, dar așteptăm același lucru înapoi.

Perspective: La noi, perspectivele și posibilitățile de avansare și dezvoltare sunt reale – nu doar pe cartea de vizită, ci și în realitate. Căutăm o persoană răbdătoare, care să crească lângă noi și care să vrea ceva pe termen lung. Una de la care să  învățăm și noi, o persoană de construcție.

Regim: în principiu, preferăm full time, dar programul e flexibil. La noi gradul de încărcare nu e tot timpul constant, asa că sunt momente când e mai relaxată treaba și ca oră de începere dimineața (9.30-10.00) și ca oră de închiere seara (16.00-17.00), dar există și reversul medaliei: începem cel târziu la 8.30 și posibil să terminăm la miezul nopții – per total însă se echilibrează și suntem decenți, drăguți și înțelegători; sunt momente pe parcursul unui an când e nevoie, în funcție de proiect să mai lucrăm și peste weekend (rar, dar se poate întâmpla – așa că precizez și asta).

Concediu și timp liber: la timpul potrivit, suficient.

Money, money, money: fair și motivant

TIPS & TRICKS cu unii dintre noi, deși nu o să ne prinzi decât foarte rar pe toți all in one place:

Nu-l aburi pe Adi, nu-i refuza nici Vit.C (măcar din când în când spune DA).

Degreveaz-o și ajut-o pe Mădălina.

Nu-l bate la cap pe Celestin, deși duce mult.

Dicție și tăt felu’: Aurelian.

Fii atent la prof. Coșea.

N-o stresa cu o mie de chestii deodată, prioritizează cu Oana.

Convinge-l pe Bogdan. Treaba ta în legătură cu ce. Încearcă!

Nu te pune cu Gecui, are super stamina.

Fii zen ca Roli.

Dă-i idei bune lui Iulian.

Laudă-i Mac-ul lui Antal.

Consultă-te cu Ani la acte și bani.

Nu ieși din vorba Nataliei.

Ciupește de la Daniel.

Când nu e clară treaba pe sincroane, întreab-o pe Bianca.

De la Bianca jr. ai putea să afli cum e la-nceput.

Relu? Simplu: dacă ceva picură sau bocăne, n-ai chei, e prea frig sau prea cald.

For legal stuff: Ruxandra.

Pică guverne? Vin americanii? Trece legea? Sună-l pe Radu.

Translate it, cu Monica.

INFO SUPLIMENTARE

Referințe: Găsești pe FB EM360, pe www.em360.ro și pe www.photo-media.net informații care te pot ajuta să decizi dacă vrei sau nu să ne trimiți aplicația ta, să decizi dacă te intresează sau nu propunerea noastră și să înțelegi mai bine dacă e pentru tine sau nu. Te-ar putea ajuta si acest articol, aici.

AVEM NEVOIE DE LA TINE DE:

  • CV-ul tău cu poză + sumarizat și comprimat pe maximum o pagină A4
  • Linkuri catre profilurile de digital / social media (FB/Insta/LI/TW/altele – ce consideri)
  • Răspuns scurt, dar cuprinzător și la obiect, la TOATE cele 10 întrebări de mai jos (niciuna nu e facultativă, vă rog răspundeți la toate – e important, chiar decisiv, ca parte a procesului de selecție):
  1. Care sunt punctele tale forte?
  2. Ai mai lucrat în comunicare/PR/publicitate/Media – dacă da, dă-ne câteva detalii
  3. De ce pleci de unde lucrezi acum + ce cauți la un viitor job?
  4. De ce ești interest să vii în echipa PhotoMedia / EM360, ce te atrage?
  5. Cum te-ai descrie in maximum 8 cuvinte?
  6. Care e dream-job-ul tau?
  7. Ai carnet de conducere?
  8. Ai mașină personală?
  9. Unde locuiești, ca zonă, în București (N-S-C-E-V) – ne interesează doar pentru a vizualiza distanța față de biroul nostru (Pipera, IF)?
  10. Care sunt expectanțele salariale (net/lună în Lei), repartizate pe 3 categorii temporale – nu ne interesează cât ați câștigat până acum nici dacă e mult, nici dacă e puțin:

·         00-03 luni (probă) =

·         03-12 luni =

·         12-24 luni =

TRIMITE info la adresele de mail:

contact@em360.ro

Vă asigurăm pe toți de totala noastră discreție și confidențialitate, e de precizat totuși că ne trimiteți toate informațiile solicitate de bună voie și pe propria voastră răspundere. Facem această precizare pentru că nu vă garantăm un răspuns, e posibil să nu apucă să răspundem tuturor sau să confirmăm tuturor primirea. Vom lua însă cu siguranță legătura cu toți cei pe care vrem să-i cunoaștem, cu toți cei pe care vrem să-i invităm la o întâlnire, la discuții. Vă rugăm să nu interveniți pe messenger, pe whatsapp sau pe Email, ci să așteptați un semn de la noi (semn care ar trebui să vină la cel mult 10 zile după ce ne scrieți voi).

Deci: Dacă ești zen și mănânci business pe pâine am putea să fim colegi!

CLICK & SUBSCRIBE LA CANALUL EM360 de YOUTUBE

LIKE & SHARE: PAGINA DE FACEBOOK EM360

Cover Foto + Ilustratii by LEHEL KOVACS

Sula-n dinti sufletu-n rai - em360

La psiholog cu ei - em360

Cover Foto + Ilustratii by LEHEL KOVACS

Răspunderea pentru întregul conținut și toate analizele, ideile și opiniile exprimate, în integralitatea lor, în articolele publicate pe platforma em360.ro revin în exclusivitate autorilor semnatari și nu implică platforma em360, ONG Big Dream Media, sau SC PhotoMedia Em360 Srl în niciun fel.
Share.

Comentariul tau